Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Way to long ago!

Publicerad 2010-07-04 13:50:20 i Allmänt

Nu har det gått många minuter, timmar, dagar, veckor och månader sedan det hände någonting här på bloggen...

De första dagarna man startat en blogg är man inne fleraa gånger per dag för att se om det är någon som har kommenterat eller om det ser bra ut! Man loggar in och tänker skriva ett nytt inlägg men inser ganska snart att det vara var några minuter sedan eller någon timme sedan man senast uppdaterade med några rader som handlade om vad man gjorde just då. Men eftersom att tiden går och man inga kommentarer får så blir det bara tråkigare med bloggen och tillsist lägger man den långt bort i glömskan för att efter ett tag hitta tillbaka till den i hopp om att bli en bra och duktig bloggare, dvs uppdatera ofta!

Jag har lovat mig själv många gånger att uppdatera oftare, kommentera andras bloggar och försöka skriva någonting intressant, det går bra en stund och sen är man tillbaka i den onda cirkeln då man bara skjuter den ifrån sig.

Jag kan förstå de som bloggar och skriver om sina liv om man inte har sin familj och sina vänner i närheten, de nära och kära vill ju förstås veta vad som händer och vad man gör, men jag har nästan alla mina kompisar och familjen nära så de har koll på mig hur som helst.

I mitt första inlägg hade jag skrivit någonting om att jag skulle bjuda på lite blandade pysselalster och lite foton som jag tagit.. ni ser ju hur det har gått! Idag sa jag till mig själv att jag skulle ta tag i bloggen nu när det är semester och jag inbillar mig att jag ska ha mer tid till det nu än vad jag har i vanliga fall, det kommer vi att få svar på inom en snar framtid.

Här kan jag faktiskt bjuda på lite kort som tillverkats, vissa är nyare än andra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela