Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Fyrtiosjunde dagen

Publicerad 2010-11-19 21:16:46 i En bra dag

Har spenderat dagen med underbara mormor och hennes underbara syster, även min fd dagmamma, i Umeå. Jag var chaufför och bärare av deras saker som de inhandlade. Tyvärr så fyndade inte jag någonting, men vi gick inte riktigt på "mina" affärer heller. Men det var riktigt mysigt att gå runt och strosa med de och dagen slutade på Waynes där det blev en fika bestående kaffe och en saffranssemla, mums!

Känner mig fortfarande förkyld och hängig så när vi kom hem från stan så låg jag och halvsov i någon timme medan jag var ensam hemma, det var riktigt skönt. Plockade ihop i mitt rum och lagade sedan middag till mig och lillasyster eftersom vi är ensamma hemma ikväll. Nu händer inte mycket, ser idol och förundras över hur jäkla bra Jay är. Vilken röst den killen har!

Jag har hittat ett mönster på en mössa som jag tänkt sticka så imorgon när jag ska på hantverksmässa i Vännäs så ska jag se om jag hittar något garn som jag vill ha, funderar på någonting vitt..

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela