Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Knäuppdatering

Publicerad 2010-11-26 15:49:01 i Knäskadan

Nu går det många dagar utan att jag skriver om mitt knä och jag tror att ni då förstår att det är riktigt bra med mig. Det är så skönt att kunna göra nästan vad jag vill, det går framåt och har så gjort de sista dagarna framförallt. Nu har jag full böjning i knäet, kan sitta och stå på knä utan att det gör speciellt ont och jag kan springa, simma och cykla utan större problem.

Jag har inte riktigt känt igen mig sen skadan, jag har varit trött, lättretlig, seg, oengagerad, tråkig, datanörd, dåligt temperament och allmänt bara en tråkig person. Jag vet att jag har varit sådär men visste inte riktigt varför och vad jag skulle göra åt det. Nu har jag kommit gång med träningen igen och det är faktiskt tack vare den som jag är påväg att bli den gamla vanliga igen. Jag springer och simmar några dagar i veckan så att jag får utlopp för all min energi som jag har och helt plötsligt så orkar jag med dagarna på ett helt annat sätt. 
Jag vet att jag varit en tråkig människa men jag kunde inte påverka det så mycket. 
Jag ber om ursäkt om jag varit nonchalant eller elak!
Men nu är jag snart mitt gamla jag!
Och förhoppningsvis är jag tillbaka lite lätt på fotbollsplanen innan operationen!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela