Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Artonde dagen

Publicerad 2010-10-21 20:15:56 i Knäskadan

Vaknade med smärta i knäet och så har det varit hela dagen, mest ont i baksida och insida som alla andra dagar, längtar till den dagen då det känns som vanligt, då smärtan försvunnit!

Men framåt går det för imorgon ska jag på Norrlandskliniken och träffa en sjukgymnast som visst ska vara jätteduktig, nu börjar rehaben på riktigt.

Jobbat idag och det har väl gått ganska bra iallafall, tur att hon som jag jobbar hos är så förstående om jag har en dag som är mindre bra och då anpassar vi dagen efter vad jag klarar av att göra!
Har nu kommit hem från dagens träning där jag var och tittade samt hjälpte till med det som jag kunde göra, dvs slänga in bollar när de spelade 3-zon.

Nu väntar en kväll framför tvn och förhoppningsvis en tidig kväll för imorgon ska jag försöka att tvätta undan lite kläder och sen fara på stan en sväng.

Vi får bara hoppas att jag kan sova bra i natt med tanke på knäet och sen är det fullmåne och det gillar jag inte, sover väldigt dåligt dagarna som den är full.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela