Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Fjärde dagen

Publicerad 2010-10-07 22:44:47 i Knäskadan

Nu börjar kvällen närma sig och förhoppningsvis kan jag somna ganska så tidigt (tidigare har det blivit runt 2tiden) så jag är utvilad imorgon!

Men man blir ju så himla seg av att inte göra någonting också så jag känner mig trött hela tiden. Kanske är det så att värktabletterna också gör sitt. Men det jobbigaste är nästan av jag för det mesta är smått illamående, så aptiten har inte varit den bästa!

Idag har jag nästan kunnat räta ut knäet helt och det var visst väldigt viktigt att jag försöker göra det för annars så tappar man en viktig muskel på bara 14 dagar om den är i vila. Men det känns att jag plågat knäet lite, det smärtar i baksida lår, insidan knäet och på smalbenet, vet inte varför smalbenet gör ont men så är det...

Nu ska jag runda av min kväll och imorgon är det fredag som ska spenderas med min lillasyster som är ledig från skolan.

Söndagen närmar sig och jag ser SÅ framemot att få träffa mina brudar!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela