Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Glädje!

Publicerad 2010-10-10 22:33:01 i En bra dag

Jag är fortfarande så glad över att vi håller oss klar i div1, även fast jag hade det på känn att vi skulle klara oss!

Det har varit en mycket trevlig dag, Sara kom förbi en sväng och vi har tittat på tv och bara suttit och pratat. Att man inte gör det oftare, tar sig tiden för att bara åka hem till någon och umgås, det behöver inte vara så planerat och uppstyrt jämt! Så det ska jag försöka att bli bättre på, nu har jag väl mycket tid över också i och med att det inte blir träningar med laget.

Efter matchen åkte jag till lägenheten, åt upp gårdagens rester och somnade i soffan med filten ovanpå, mys! Det har känts bra i knäet idag, kanske extra bra efter segern! Snart kommer kryckorna att ställas bort och jag kan börja röra mig helt fritt.

Nu tror jag att jag ska göra mig en kopp varm choklad och krypa ner under filten med en bok, läser just nu Hypnotisören av Lars Kepler och den är väldigt spännande!

Och Sara, det är New York!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela