Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sextonde dagen

Publicerad 2010-10-19 21:33:14 i En bra dag

Då var man tillbaka på jobbet igen och allting var precis som vanligt! Skönt att komma tillbaka och känna sig behövd, att kunna hjälpa till och att klara av att jobba! Det har gått riktigt bra på jobbet men nu känns det att jag nog varit igång lite mer än vanligt.

Trött och öm i knäet efter en dag med jobb och en mysig promenad i duggregnet, men promenera och röra på mig behöver jag för annars blir det inte bra och Jempa blir inte alls gla'!

Har även varit på middag hos mormor och morfar där det blev mat från den tiden då mormor var ung, rotmos och fläsklägg till varmrätt och nyponsoppa med grädde och mandelbiskiver, vilket var jättegott!

Jag gillar verkligen svensk husmanskost och väljer det framför snabbmat om jag har möjlighet!

Nu svamlas det på om allt och ingenting så nu ska jag se Ullared som vi spelade in igår!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela