Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sjätte dagen

Publicerad 2010-10-09 12:11:30 i Knäskadan

Har sovit riktigt bra i natt, kan till och med börja sova på sidan nu.

Det är ju bara så jobbigt att ligga rakt upp och ned och nästan inte kunna röra på sig för att det gör så ont!

Vaknade och kände mig ganska utvilad men hade ont i knäet, kanske hade jag rört mig för mycket igår. Man blir ju så himla glad när man nästan kan vara utan kryckorna hela dagen! Har även börjat "plåga" mig själv lite genom att räta ut knäet helt 5 gånger innan jag går och lägger mig. Så nu görs det stora framsteg för var dag som går.

Idag ska vi in till Umeå (just nu bor jag hos mamma och pappa eftersom att jag inte klarar mig helt själv) och handla lite grann, vet inte om det blir nere på stan eller vid OBS/Maxi, vi får väl se!

Solen skiner utanför fönstret och det är så vackert när träden skiftar i alla möjliga färger!

Det här vädret gillar jag mycket bättre ön det gråa tråkiga som varit tidigare i veckan!

1 dag kvar innan jag får träffa MINA brudar och heja fram de till en viktig seger!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-09 14:30:12

Vad kul att du börjat blogga igen, kul och intressant att få hålla sig uppdaterad om vad som händer:) Keep on fighting! Kraaam

Postat av: Seb

Publicerad 2010-10-09 20:22:43

Kul med bloggandet Jennifer! :) Men ännu roligare att höra att du kunnat ta dig utanför huset och allmänna andra framsteg på knäfronten! Way 2 go, J! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela