Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sjunde dagen

Publicerad 2010-10-10 10:56:00 i Knäskadan

Då har det gått 1 veckan sen det ofattbara hände, vad har jag egentligen gjort alla dessa dagar som jag varit hemma, liggandes i soffan med benet i högläge. Det känns som att jag har varit hemma jättelänge men samtidigt så har tiden gått så himla snabbt!

Idag är det match som gäller.
Kl14.00 Umeå Södra FF - Gustavs GoIF på Röbäck

En viktigt match där vi ska göra allt för att plocka de poäng som vi behöver, vi är så mycket bättre än tabellen visar och nästa säsong ska vi inte spela i div.2. Så har DU möjlighet, kom och heja på oss :)

I natt har varit en mindre bra natt igen, somnade kring 1 och var klarvaken kl 4, det kliade över hela kroppen och jag slet av mig täcket i hopp om att det skulle bli bättre, men nej...
Släpade mig till soffan där jag låg och såg på tv innan jag somnade igen kring halv 7... Upp igen kl 10 och börja göra sig iordning, man kan ju inte vara oduschat och ofräsch när man ska vara med de bästa brudarna!

Har väl egentligen inte speciellt ont i knäet idag men det känns inte som en av de bättre dagarna ändå, kanske är det så att smärtan är som störst direkt när det händer för att sedan avta och sen blossa upp igen, men jag kan ju då gå på det ganska bra och långt (jag är ju inte ute på några promenader men kan röra mig inom husets väggar) så kanske är jag lite för oförsiktig...

Nu ska jag käka lite, försöka bädda och plocka ihop lite för att sen åka med Moa till Röbäck och matchen :)

Ha en underbar dag för det ska jag ha!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela