Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tiden går fort när man har roligt!

Publicerad 2010-10-12 19:30:41 i Just nu

Dagen idag idag!

En kort sammanfattning:
* Telefonköer
* Cykeltur till Britt
* Stan med mamma
* Middag hos mormor och morfar
* Kortspel
* Fika
* Fotboll (om en stund)

Det är så skönt när man börjar känna att man har energi till att göra saker! Så nu blir det en hel del gjort på dagarna om man jämför med förra veckan då jag mest låg och halvsov i soffan!

Nu hejar vi snart fram Sverige till en seger mot Holland, men jag tror att det blir en jämn och tuff match...

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela