Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Trettonde dagen

Publicerad 2010-10-16 23:53:33 i Just nu

Att helger ska gå så himla snabbt.. även fast jag har varit "ledig" i snart 2 veckor så tycker jag ändå att helgerna bara flyger förbi.
Det kanske är för att man ska hinna så mycket och träffa alla andra som är lediga?!

Dagen har spenderats med pappa och vi har bytt däck på bilen och fixat bromsarna (jag var med och pratade men kan tyvärr inte så mycket om bilar så han skötte det mesta själv), vi hann med att åka en sväng till stugan där vi gjorde vinter och plockade ihop de grejer som inte ska vara kvar, väl där så blev det en promenad i snön som knarrade så mysigt under våra skor, snart är det vinter bara så att ni vet!

Middag och lördagsmys hos Emma blev lördagens höjdpunkt och det var himla trevligt.

Nu har jag packat väskan med varma kläder för om några timmar (07.30) går bussen från Gamlia till Östersund för att titta och heja på mina tjejer som förhoppningsvis tar en seger i sista matchen för säsongen!



vad skulle man göra utan dessa underbara personer?

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela