Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Ibland är det gott att vara människ!

Publicerad 2011-08-05 10:11:24 i En bra dag

Nu sitter jag i bilen påväg hem från fjällen, närmare bestämt Ammarnäs.

Det har varit en otroligt bra och trevlig resa med bra fiskelycka och alldeles för fint väder!

Vi har tjavat genom skog, myrar och oframkomlig terräng.
Många timmar ute i skogen längs vatten, många mil i benen!

Men oj så behövlig resa, jag känner att jag mår bättre och bättre och blir gladare och gladare!

Jag fick 2 riktigt fina harrar på drygt 1kg och 40cm lång! De kämpade på riktigt bra i forsen kan jag tala om. Sen fick jag även mindre harrar och småöringar.

Vi har varit ganska skonade från ohyra och i onsdags gick vi och fiskade utan t-shirt, trodde att man skulle bli uppäten, men inte alls!

En fantastiskt tripp med bra sällskap och vacker natur! Nu ska jag hem, duscha, sova, tvätta och sen packa om väskan för att på måndag åka till Stockholm!

Bilder kommer såklart, men i ett annat inlägg :)

KRAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela