Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Lingon

Publicerad 2011-08-27 21:23:59 i En bra dag

Skogarna runt Vännfors bjuder på allt möjligt ätbart.
Blåbär har tidigare plockats in, även lite hallon, nu är det dags för lingonsäsongen.
Cyklade 3km uppför berget på en gräsväg för att fynda de vackra röda bären.
Var ute i kanske 30min och fick ihop 6 liter. Inte illa!
Nu måste dessa bär bara rensas och sen ska det säljas till en köpare.



Men visst borde den som köper bären också betala för omkostnaderna.
Typ som en ny slag till cykeln eftersom att punktering fixades på hemvägen.
Det är inte första gången som framdäcket blir helt tomt på luft, utan detta var andra gången i sommar.
Inte finns det en slag som passar att köpa på Biltema.
Måste fara på Team Sportia och få hjälp med reservdelar till min Crescent.

2 cykeldäckspunkteringar.
1 bildäckspunktering.
Härliga sommar....

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-08-28 09:28:50

Jag har försökt men har inte tålamod att plocka bär. Kantareller däremot går som en dans!!!



Apropå punktering köpte jag sk punkteringsfria däck senast. Dyrare men peppar peppar so far so good snart 100 mil utan problems!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela