Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Morgondagen bestämmer min fortsatta framtid...

Publicerad 2011-08-28 21:26:03 i Efter operationen

Då får vi bara med spänning vänta och se vad som händer imorgon.
Jag hoppas att det går att fixa till på ett eller annat sätt.
Kände av knäet idag när jag var och bowlade. Skyller såklart förlusterna på det!
Ska till gymmet imorgon och testa hur det känns och hur mycket det klarar av så att jag kan berätta det.
Det är inte bra, men det är inte heller åt helvete.
Men visst blir man frustrerad när man varje dag tänker på vad man kan och inte kan eller vad man ska och inte ska göra.
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på mitt knä och hur mycket det begränsar mig.
Jag ska träffa ortopeden kl 15.00 så jag skriver väl ett inlägg här såfort som möjligt om vad som hända ska.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-08-29 09:54:48

åh, jag håller alla tummar och tår för positivt besked!!



mitt knä är bajs för tillfället. för det mesta känns det jättebra och jag tänker "oj, nej men nu kan jag nog träna ikväll!" och så PANG! så känns det som att någon sticker kniven i knät och jag kan inte stödja på det ens i ett par minuter. sen blir det bra igen ganska fort och dagen efter brukar det kännas bra igen... och så PANG! och det är ju inte så att jag gör något avancerat när det händer utan ofta är det på jobbet, i köket eller när jag är och handlar och bara går helt vanligt typ. sjukt obehagligt....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela