Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Upp och iväg!

Publicerad 2011-08-07 20:09:00 i Efter operationen

Snart färdigpackat. Men man behöver ju inte så mycket egentligen när man bara stannar 3 dagar....

Lite planerade saker som vi ska göra och se är bla att gå i gamla stan (har aldrig varit där), se allsång på skansen live (fast genrepet) och åka båt. Sen blir det väl massor med annat trevligt. Hoppas bara att vädret är någorlunda bra!

Ska hoppa in i duschen nu och fixa det sista.

Har förresten varit på Noliamässan idag. Både som besökare och som arbetare. Gick med mamma och pappa från typ 13-16.30 och sen så skulle vi jobba med laget och städa mellan 17-19. Mitt knä tycker inte riktigt om att jag gått så långt idag... Det svällde efter bara någon timmes promenerande och nästan från början så började det att smärta. Inte bra, inte bra.. Men ikväll får jag väl ta det lugnt och försöka vila upp mig inför några dagar med mycket promenerande.

Träffade mycket trevligt folk på Nolia och käkade en god macka med kräftstjärtar samt köpte 3 nya fiskedrag. Råkade slänga bort några uppe i fjällen...

Nu blir det bloggtorka i några dagar igen! Jag vet, det var ju bara några dagar sedan...

Men KRAM på er och ha de gött!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-08-08 10:22:48

Ha så kul i huvudstan! Hälsa Måns och ta det vackert med hoppet & dansen på skansen haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela