Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Semlor!

Publicerad 2011-02-09 08:43:42 i Just nu

Nu ska jag baka semlor :)

Jag hade inte riktigt ro att gå och lägga mig igår kväll efter träningen så jag slängde ihop en deg som ska bli semlor, så den har fått jäsa hela natten. Har aldrig testat att göra kalljästa semlor tidigare, men det ser faktiskt riktigt bra ut!

Bilder kommer sen!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela