Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Att jag inte kan göra allt jag vill...

Publicerad 2011-07-08 09:07:21 i Efter operationen

Hade ställt klockan på 7.10 imorse för att kliva upp, ta på mig cykelkläderna och sen trampa runt den där 3,5mils slingan som jag gjorde för några dagar sedan. Igår kväll var planen klockren och jag skulle hinna med ett träningspass innan det var dags för jobb.

Men imorse när klockan ringde så kom jag på att det var ju jävligt dumt att träna innan jag skulle jobba, eftersom att jag ska styra runt en kvinna i rullstol runt hela Vännäsdagarna, hur bra mår mitt knä efter det..?! Inte speciellt bra tror jag.. Så att börja dagen med en cykelstrapats som fullständigt tröttar ut de benmuskler jag har kändes inte passande för dagen.

Så jag stängde av alarmet och sov vidare... Jag ska iallafall ta mig ut på mils-rundan som bara tar knappt 30 minuter och inte är någon tuffare runda, någonting måste jag aktivera mig med innan jag går under!!!

Aja, ha en bra dag i solen och jag ska göra någonting så jag inte blir så gnällig!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Violet

Publicerad 2011-07-09 21:38:06

Talamod vannen! Ett tipps fran mig e att lyssna pa din kropp, vila knaet mer nar det gor ont, for det hjalper! Lycka till och jag haller tummarna for att det inte var nan stor skada...



KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela