Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Dålig uppdatering, jag vet!

Publicerad 2011-07-21 10:15:48 i Efter operationen

Ber om ursäkt för dålig uppdatering och de få inlägg som publiceras här... Men jag har nu semester och känner att jag vill vara ute så mycket som möjligt i det vackra vädret istället för att sitta inne vid datorn. Ni får hålla ut, för det kommer mer inlägg senare, och några lite nu och då under sommaren!

Annars då..
Ja, var på träningen i måndags och det blir bara tyngre och tyngre att fara dit och kolla. Att veta att jag var så nära, så nära att få vara med och att comebacken bara närmade sig.. Men nu är jag ju tillbaka på absoluta NOLL. 
Jag har inte varit speciellt trevlig eller rolig att vara med sedan jag gjorde illa mig igen och absolut inte sedan jag fick resultatet. Jag känner inte för att göra någonting, känner inte speciellt mycket glädje och jag skulle bara kunna ligga ner och sova hela dagarna.
Jag lever i min egna lilla bubbla just nu!

Cyklade ju hem från fotbollsträningen i måndags och det blev hela 3,6mil på 1tim 20 min. Tycker att det gick riktigt bra, men var lite mör i benen på tisdagen!

Ikväll kör vi ett cykelorienteringspass med Sara igen :)
På 2 tillfällen har vi skrapat ihop 16 kontroller, inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela