Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Fredag..

Publicerad 2011-07-22 18:21:51 i Just nu

Snart har en vecka av min semester redan gått.. Men, jag har ju för tusan 3 veckor kvar! :)

Det som ska hinnad med i sommar är en fisketrip upp till Sorsele med pappa och farbror och sen i början av augusti åker jag och mormor ner till Sthlm för att umgås med min storasyster och hennes pojkvän!
Tror att det kommer att bli kalasbra!

Annars så tror jag att det blir lugna dagar i solen på någon sandstrand! Det måste göra susen för mitt otroligt dåliga humör just nu.....

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela