Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Mycket trevligt folk och folk man inte trodde att man skulle träffa!

Publicerad 2011-07-11 10:23:10 i Efter operationen

Jag har ju glömt att berätta!

Ibland har man flax....

Var ju som sagt på Vännäsdagarna på lördagkvällen och man träffade ju hur mycket folk som helst, man gick en liten bit, sen stannade man och pratade med någon, man gick vidare och fastnade hos någon annan! Träffade bla en gammal fotbollstränare som undrade vad han skulle tänka på som tränare nu när han ledde P-04.. Haha! Han var ganska virrig när jag hade honom men en enorm passion och vilja inom fotbollen!
Träffade lite släktingar, jämngamla skolkompisar, fotbollstjejer och föräldrar som man känner på ett eller annat sätt.
Men det var ju inte det jag skulle berätta! 

Stod och pratade med någon när det kommer fram någon och klappar mig på axeln, vänder mig om och ser att det är ju för fasiken lagets läkare! En varm kram och sen så funderade han hur allting gick för mig och knäet... Berättade allt och att jag gjort en MR... Frågade också hur jag skulle få reda på resultatet, för jag vill gärna veta det så snabbt som möjligt och min ortoped är inte i Umeå förrän i augusti.. Läkaren sa att han skulle jobba på tisdag och kolla om det kommit någon svar och hade det gjort det så skulle han höra av sig!
Är lite nervös....
Håll tummarna med mig att det är så bra som möjligt :)

Kommentarer

Postat av: Violet

Publicerad 2011-07-11 11:51:10

Njaa... Inte underbart traningsmassigt, har bara tranat 2-3 ggr pa 2 veckor, vilket inte e bra!



Jag vet att det e jobbigt att sitta still, det tycker jag ocksa! Men det kan vara bra for musklerna och knana att fa vila och aterhamta sig ibland.



Jag haller tummarna for dig, men jag tror nog att alltig kommer att fixa sig! Du e stark ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela