Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Och domen är....

Publicerad 2011-07-12 17:10:22 i Efter operationen

..... brrrrrrrrrooooooom (*trumvirvel)

Någonting har hänt med det nya korsbandet, sen om det är inflammerat, svullet eller att någonting är trasigt kunde inte lagets läkare svara på... Men jag ska träffa ortopeden när han är här nästa gång, dvs i augusti och då får vi väl helt enkelt se vad han säger!
Sen är den inre menisken också trasig...
Alltså precis vad jag fick för dom från ortopeden och vad jag kände på mig. 

Nu är det bara att vänta och se vad som sägs i augusti, men jag tror att det lutar mot en operation eftersom att jag inte kan göra speciellt mycket utan att det gör ont eller sväller. Och det har idag gått 3 veckor sedan bakslaget!

Jag kommer att bo på min cykel och göra det jag klarar av utan att det gör alltför ont!

Jag kommer inte att ge upp, inte än!!!!!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-07-12 18:47:00

En liten svängom. Tar livet ibland. Det bästa är som du gör. Hänga med. Ha en underbar sommar på cykeln! Och du! Ditt inlägg gör mig sååå GLAAAAD!!!!

Postat av: Violet

Publicerad 2011-07-13 00:49:22

Var försiktig och ta hand om dig själv!!! Som min sjukgymnast säger till mig så ska man inte fortsätta med det man gör om det gör ont!! Lycka till!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-07-13 19:28:37

Neej!! Varför ska någon som kämpat så hårt som du behöva få fler skador?!



Fortsätt kämpa så kommer du "snart" vara på planen igen.

Inte för att jag tror att du någonsin kommer ge upp!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela