Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Uppvärmningen gjord

Publicerad 2011-07-11 10:07:44 i Efter operationen

Fick med mig lillasyrran på en cykeltur igår och oj vad mycket trevligare det är när man är två! Vi cyklade inte lika snabbt som jag gjorde när jag cyklade själv, men vad gör det?!

Vi drog iväg i motvinden och började på samma runda som jag gjorde för typ 1 vecka sen. 

Stannade av längs vägen och gick in i skogen för att titta lite på några fångstgropar. Sen tog vi en lite omväg genom västra Vännfors och sen över hängbron i Selet (från 1920-talet). Vidare efter en grusväg förbi där man kan köra forsränning och sen nedförsbacke hemåt!



Totalt var vi ute i 1 h 46 min och avverkade 3,8mil...

En härlig uppvärmning inför kvällens cykelorientering med Sara!
Mina orienteringskunskaper är nog inte riktigt vad den en gång i tiden varit, så vem vet, vi kanske lyckas cykla minst lika långt inne i Umeå!
De kontroller vi siktar på att klara idag ligger på Grisbacka och Rödäng, hoppas vi hittar igen dessa! :)

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2011-07-15 09:46:54

Så underbart att kunna cykla så mycket utomhus! Det är ju så mycket roligare än spinning! :)

Önskar dig lycka till! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela