Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Ett peppande sms på vägen!

Publicerad 2011-06-20 20:16:57 i Efter operationen

Åh vad härligt när det ramlar in sånt här i inkorgen

"Hej! Jag vill bara säga att
jag tycker att du gör ett jättebra
jobb med din rehab! Du är
ordentlig och noggrann! Fortsätt
jobba nu, det ser skitbra ut :)
Kram"

Fick det av en underbar lagkamrat och det värmer riktigt mycket! Att andra ser och förstår vilket slit man lägger bakom allt för att tillslut få göra det man älskar. 

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela