Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Vi svenskar ska alltid vara bäst

Publicerad 2011-06-04 22:31:50 i Efter operationen

Johan Elmanders första mål i gårdagens landskamp mot Moldavien beskrevs av sportkommentatorerna som ett världsklassigt mål och en underbar bollträff med en enorm soloprestation till förarbete...

För det första så tycker jag att det var tveksam offside, sen så plockar han ner den och snubblandes tar sig förbi motståndaren, tillsist så får han på ett halvtaskigt avslut, där bollen studsar fram och målvakten är felplacerad...

Jag vet inte om det är jag som är kritisk och har fel, eller om sportkommentatorerna är överpositiva och har rätt?!

I alla sammanhang så är Sverige tippat som segrare, det spelar ingen roll om det är inom idrottens värld eller tex eurovision song contest... alltid så är och ska vi vara bäst! Men men, kul att det finns folk som tror på oss i alla lägen!

Det är iallafall vad jag tycker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela