Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Jaha.......

Publicerad 2011-06-26 22:04:47 i Efter operationen

Det är typ som igår
och typ som i förrgår
och typ som dagen innan i förrgår...

Fortfarande svullet och ömt, stelt och "huggigt".

Tur iallafall att det är måndag imorgon, ska försöka att få tag på SG på alla möjliga sätt. Har skickat ett mail till honom nu och hoppas verkligen att han ringer mig imorgon!

Måste få veta vad som hänt mitt knä. Tycker inte att det borde vara en stukning eftersom att det är som det är.. med svullnad, ömhet och stelheten, samt huggen. Är rejält öm på insidan av knäet så det kanske är menisken.. fast jag ska inte ställa min egen diagnos utan får väl snällt vänta på någon kunnig's åsikter.

Ska på gymmet imorgon och köra överkropp, måste få ut lite energi innan jag går under.

Aja, allting kommer att ordna sig förr eller senare!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela