Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Lyckoruset vill aldrig ge med sig!

Publicerad 2011-06-13 23:00:27 i Efter operationen

Jag är så överlycklig att jag inte har lust eller tid att gå och sova!

Men det gör ingenting...
- Jobbar mitt sista tidiga morgonpass imorgon 7.15-8.15
- Ska på IKSU spa med mormor och mysa hela dagen
- Har spelat fotboll ikväll
- Har inspiration till att pyssla
- Skulle kunna städa och putsa allt (även fast det är det tråkigaste jag vet alla andra dagar)
- Kanske att man skulle baka lite bullar?!

Som ni märker så har jag energi till att göra allt jag vill!

Skulle kunna skruva på maxvolym på Spotify och hoppa runt överallt, på stolar, bord och golvet. 
Skulle kunna springa naken runt byn och skrika så att alla vaknar.
Skulle kunna köra en Arsenallöpning uppför djävulsbacken.
Skulle kunna cykla till Thailand.
Skulle kunna äta en daggmask.

LYCKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela