Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Onödig fakta om mig

Publicerad 2011-06-15 12:38:10 i Just nu

1. Jag hatar sura, äckliga disktrasor, HATAR

2. Jag är duktigt på att påbörja projekt men kanske inte slutföra alla gånger

3. Jag älskar mina systrar, mina föräldrar och min mormor och morfar

4. Jag tycker inte om när det är smuligt på golvet så att man måste stryka av fötterna mot varandra

5. Jag önskar att filmer bara var 45 min långa

6. Jag blir lätt rastlös

7. Jag tycker om att pyssla (scrapbooking, smyckestillverkning, målning, snickeri, sticka, virka, brodera)

8. Jag hade min första fylla på studenten

9. Jag ser all sport som visas på tv, förutom trav, golf och F1

10. Jag tycker om att laga mat/baka när man har gott om tid och inspiration

11. Jag är händig (enligt mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela