Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

2 Maj

Publicerad 2011-05-02 15:24:15 i En bra dag

Dagarna går snabbt och snart är väl den här sommaren förbi!

Jag har lite planer inför sommaren men ingenting bestämt och planerat ännu. Jag har tagit 4 veckors semester men har ännu inte fått besked om jag är beviljad de veckor som jag sökt. Men har jag tur så blir det veckan efter midsommar och fyra veckor framöver!

Jag skulle vilja cykelsemestra i sommar och hade även den idén förra sommaren, men det blev aldrig av, dels för att planeringen var lite dålig och sen hade jag ingen cykel som var någonting att ha. Jag har fortfarande inte någon cykel, men det är ju ganska lätt att fixa, ska bara ta mig tiden att åka till stan och få hjälp med att hitta en cykel som passar både på landsväg och grusväg. 

Det är ingen som vill hänga på i sommar?!

Skulle vilja åka uppåt och inåt i landet, alltså mot fjällen och norska sidan! Jag har absolut inte bestämt någonting ännu och vi får väl se om det blir av i år istället! Kul skulle det vara iallafall!

Var och jobbade imorse och sen så åkte jag vidare till gymmet och körde ett pass med ben och överkropp! Allting gick fint men kroppen kändes lite seg....

Det blir med största sannolikhet ett löppass ikväll i skogen bland stigar, rötter och grenar längs med vindelälvens porlande forsar. Det är mitt favorit ställe att springa på, men nu blir det att ta det lite lungt så att jag inte ramlar eller trampar snett!

Paltmiddag hos mormor och morfar idag :) MUMS!

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela