Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Andra segern för säsongen!!

Publicerad 2011-05-07 18:08:49 i En bra dag

Segern är vår,
segern är vår,
vi har vunnit,
segern är vår!!


Så underbart härligt!! Vi hade match idag borta mot Gideonsberg i Västerås och jag följde inte med för att titta. Istället har jag varit uppkopplad på damfakta hela tiden för att se vad som händer under matchen! Blev överlycklig när jag såg att vi ledde med 1-0! Vi höll resultatet hela matchen ut och det känns helt FANTASTISKT!
En till seger och allting bådar gott inför resten av säsongen :)



När jag vaknade imorse kl7.30 och tittade ut så var hela marken täckt av snö... jag som hade trott och hoppats på att sommaren var nära, men nej! Tack o lov så har det varit en del värme idag så all snö har tinat bort.

Idag känner jag mig lite piggare, har inte ont i halsen men är snuvig och har huvudvärk. Hopppas bara på att det fortsätter att gå åt rätt håll!

Har varit till Vännäs idag och kollat på Spöland/Vännäs damlag som spelade fotbollsmatch mot Nysätra. När vi åkte därifrån så ledde S/V med 10-0... kul att spela i Nysätra....! 

Sen var vi även och kollade lite på en löpartävling som gick genom centrala Vännäs. Ett riktigt trevligt arrangemang med mycket folk, loppisar och fikaförsäljning!

Jag är ju på jakt efter en ny cykel och tror att jag har hittat en! Var in på Cykel- och mopedshopen och ögonen föll direkt på en sån här.

Jag var ute och provcyklade den en lite sväng och den var riktigt skön! :)
Tror att jag måste slå till! (jag fyller år om drygt 1 vecka så man kanske ska önska sig ett litet bidrag av mamma och pappa..)

Ikväll händer det nog inte så mycket, är lite seg idag eftersom att jag vaknade mycket tidigare än vad jag hade tänkt. Ev åker vi och hälsar på mina kusiner! Men vi får se!

KRAM och trevlig lördagskväll på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela