Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nya insikter!

Publicerad 2011-11-25 17:56:49 i Just nu

Äntligen fredag, jobbar till 21.15, sen är jag ledig till på onsdag!
Jag tror att denna helg är otroligt viktig för mig just nu.
Är stressad över mycket, vill att alla runtomkring mig ska må bra, vill umgås med så många som möjligt, vill göra sakersom är roligt.
Jag behöver få bort orden Måste och Ska ur mina tankar, de hämmar mig mer än vad de peppar och hjälper mig!

Var på en fantastiskt bra föreläsning om "Sanningar och livsbalans" där jag fick mig många tankeställare och fick insikten att jag inte kan hålla på som jag gör!
Jag behöver ta hand om mig själv och göra saker som får mig att må bra.
Bara det äckliga att jag inte haft "tid" att duscha håret sen i måndags, eller träna sen i söndags sägerväl ganska mycket om att jag måste ändra mina prioriteringar.
Att sätta mig själv i första hand och testa om jag blir mer nöjd med livet och slutar stressa överallt för att inte gå miste om någonting.

Helgen ska inte vara fylld av några måsten, jag ska göra saker för att jag vill och för att jag ska må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela