Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

22 snart 50

Publicerad 2011-10-23 02:47:22 i En bra dag

Säng ljuva säng!

Vilken underbart fantastiskt trevlig kväll jag har upplevt.
God förrätt, varmrätt och efterrätt.
Trevligt folk och mycket underhållning iform av bildspel, tal och sånger.
Tiden sprang förbi även fast jag hade en trötthetsdipp kl21.30, men jag är fortfarande vaken.
Knäet klarade utan problem av 1,2,3,4 och 5 danser foxtrot och även någon dans med dålig buggteknik.
Lycklig över att det håller!

Nu tycker jag att jag förtjänar många timmars sömn efter dagens slit.
Makeupen får sitta kvar till imorgon och mina utdragna lockar tar jag hand om senare.

Tack kära släkt och övriga gäster för en mycket trevlig 50års fest.
Är alla 50årsfester lika trevliga så kan jag gärna hoppa förbi några år!

Godnatt eller Godmorgon

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-10-23 11:22:18

Ojojoj inte dåligt av ditt knä att redan klara danstestet! :D

Hoppas du får en lat söndag idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela