Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

28 oktober 2011

Publicerad 2011-10-28 12:37:15 i Just nu

Va? Är det redan fredag och helg igen.
Veckorna går så himla snabbt att jag knappt hinner med.

På söndag br det 4 veckor kvar till första advent och sen brukar de veckorna bara flyga förbi med allt julstök och förberedelser.
Undrar om jag hinner få någon julstämning innan julen är slut?
Jag kanske helt enkelt får börja mysa till det redan nu.
Med glögg, pepparkakor, lussekatter och julmusik...

I helgen är det också fullt upp, ikväll ska jag bort på middag, imorgon ska jag försöka hinna med ett besök hos morfar på sjukhuset och sen på kvällen är det fest, på söndag är vi några tjejer i laget som ska baka/laga middag, iallafall umgås!

Var rädd om er!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela