Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Alternativ träning som i slutändan förebygger urinvägsinfektion

Publicerad 2011-10-10 13:47:01 i Pyssel

Det kanske redan är flera som genom rubriken listat ut vad jag har haft för mig på förmiddagen.
Jag har gått omkring på myrarna i Vännfors och plockat tranbär för glatta livet.
Bra träning att vandra i ojämn terräng och böja sig ner för att hitta igen de röda bären som ligger ganska dolda i mossan. Men, har man liks hittat en så ser man de småbären överallt, ungefär som med all annan plockning.
Jag lyckades få ihop drygt 2 liter innan hunden var less och jag frös om mina fingrar.
Nöjd över plockningen begav vi oss tillbaka mot bilen och självklart så trampar han ner i det enda gyttje hålet som fanns och bara huvudet var synligt. Tur att jag hade honom kopplad så jag drog upp honom i kopplet, annars hade väl jag fått kliva i och rädda.
Hem, duscha hunden och mig själv, rensa tranbären och skrämma bort alla urinvägsinfektioner för denna vinter!



Jag är riktigt nöjd med dagens "fångst"!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-10-10 22:13:57

Men Jempa är det verkligen "slutändan"? Inte "framstjärten"? ;) tihi kunde inte låta bli!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela