Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

En regnig söndag!

Publicerad 2011-10-02 12:26:58 i En bra dag

Mulet, grått och regnigt.
Sitter i vårat nybyggda uterum och lyssnar på regnet som smattrar mot plastglaset och känner mig sådär lagomt seg.
Hunden ligger i sin korg och halvsover.
Känner på mig att detta kommer att bli en riktigt slö söndag. Men det är skönt med sådana dagar också!

Kalas väntar ikväll med smörgåstårta och vanlig tårta, det är helt i min smak. Är riktigt farlig på tårta!
Det anordnas en skördemarknad i Vännfors idag och det blir iallafall ett besök där idag, ska inte handla någonting speciellt, men det kan ju vara trevligt att träffa lite folk från byn!

Annars är väl allting som vanligt, knäet känns väl helt okej. Inte bra, men kan väl inte säga att det är någon skillnad om man jämför med innan operationen!

Hoppas att ni får en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela