Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Goodmorning starshine, the earth says hello

Publicerad 2011-10-14 08:10:42 i En bra dag

Vilken himla tur att jag mitt i allt kom ihåg att leta fram motorvärmarkabeln och plugga in kupévärmaren igår.
-6.4 när jag nyss tittade på termometern.
Laddar inför att bli tvungen att skrapa rutorna och frysa en stund innan bilen blivit varm.

Åh, just nu står det 2 stycken älgar på åkern bara en bit härifrån!

Hoppas att ni får en mycket fin dag!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-10-14 08:37:48

jaa det har gått riktigt bra. men igår blev det väl en dipp eftersom jag fick springa runt som en galning på jobbet hela eftermiddagen vilket inte uppskattades av herr knä. men det får man väl ta. tråkigt bara att knät inte får vila förrän på tisdag...



haha, gud förlåt om jag gjorde dig orolig. fast jag var iof sjukt orolig förra året vid den här tidpunkten också. men alla bara "nej men herregud emelie VARFÖR skulle du inte få vara kvar? du har varit skadad och spelade match igen 6 månader efter att du opererade korsbandet. vad mer kan dom begära?". haha, jag kunde faktiskt omöjligt ha gjort något annorlunda för att få vara kvar. men men sånt är livet. och jag tror att de vet att de gjorde lite fel för folk som de valde istället för mig har knappt spelat alls i år och någon har till med slutat så jag hoppas att de ångrar sig. jag tror faktiskt inte att menisken hade rykt om jag hade varit kvar. för efter att jag lämnade ifk tappade jag så mycket träningsmässigt och sen när jag satte igång igen så pang. men det får vi ju aldrig veta. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela