Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Jag hjärtar dig!

Publicerad 2011-10-19 20:09:18 i En bra dag

Vissa samlar på frimärken, andra på tändsticksaskar och bokmärken. Några samlar på upplevelser och autografer.
Jag samlar på hjärtan



Jag vet inte riktigt om man kan se detta hjärta som finns på min vänstra hand, om man tittar noga på knogen så finns där ett ärr i form av ett vitt hjärta.
Det fick jag när jag hade bild i högstadiet och slant med någonting vasst.



Det här är det absolut nyaste hjärtat, sitter på höger hand, som jag fick i helgen då jag brände mig på en locktång.

Jag hjärtar väldigt många och hoppas att de verkligen vet om det!
Jag ÄLSKAR!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2011-10-21 10:06:12

Ditt locktångshjärta får mig att kvida aaaj!



Aloe vera säger Dr AKA! Bums!



Sv: japp nu vet du hur man duschar m Toppits Glad-pack! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela