Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Nu kan vintern komma, jag är förberedd!

Publicerad 2011-10-06 12:47:37 i Pyssel

Vinterns projekt är nu fixat.
Nu kan kylan och snön komma, för jag kommer att vara fullt upptagen med att sticka min egen tröja!
Jag har haft ett mönster hemma som jag varit sugen på att göra, men det har varit garnet som fattats. Har även varit lite kluven på vilka färger jag skulle ha, men igår när jag var på Maxi med mamma så hittade jag precis de färger som jag ville ha och till ett bra pris!
Tröjan blir svart med ett mönster som går i rött, vitt och mörkgrått.

Jag ska försöka att göra hela tröjan själv, men går det åt h-vete så har jag mamma som en räddare i nöden!
Vi får väl se närtröjan är klar, det kanske dröjer några år...

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-10-06 22:03:47

enligt mina papper blir det narkos och jag har inte erbjudits något annat alternativ. nu när man är lite mer erfaren gällande operationer så hade det faktiskt varit intressant att vara vaken. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela