Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Tack snälla tack!

Publicerad 2011-10-12 21:26:03 i Fotboll

Jag har varit på kvällens träning ikväll bara för att rensa lite tankar och för att umgås med människor som jag tycker om.
Det var riktigt trevligt och jag körde inte speciellt mycket egen träning utan stod mest och pratade med folk, samt hjälpte till när en av tjejerna stukade foten.

Det har även släppt en liten sten från hjärtat idag!
Jag har ju haft lite funderingar på hur det blir för mig i Umeå Södra nästa år, har varit skadad i över ett år och ingen vill ju ha en skadad spelare
Jag trivs så otroligt bra med laget, tjejerna och ledarna.
Skulle jag inte kunna spela fotboll nästa säsong pga knäet så vill jag ju ändå vara med på något sätt.
Och jag fick positiva besked idag av sportchefen.
Han sa att jag inte behöver stressa fram något beslut om hur jag ska göra nästa säsong.
Jag ska rehaba tills jag känner mig redo och sen får jag bestämma om jag vill satsa, annars så vill klubben ha med mig i Södra på något sätt.
Känns riktigt bra att veta att jag inte blir bortskickad från klubben!

Nu är det lite mindre att fundera på!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-10-13 08:40:03

åh vad glad jag blir för din skull! heja södra, så ska en förening ta hand om sina skadade spelare. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela