Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Det går framåt! :)

Publicerad 2011-09-25 10:32:52 i Efter operationen

Allting går verkligen superbra för mig efter operationen. Vilket det även gjorde efter korsbandsoperationen och vi vet ju hur det slutade...

Igår var jag och såg på fotoll och visst var jag lite stel efter 1 1/2 timme i snålblåst, men jag har ju aldrig ont i knäet och svulladen börjar lägga sig nu!
Har även tagit bort plåstren och fått se att ett nytt hål har gjorts, och ett av hålen är i ett av de gamla ärren. Så nu är mitt knä ännu snyggare, hm... 4 små hål och ett längre ärr.
Men bara jag får ett helt knä så får det vara hur fult som helst!

Idag blir det en liten sväng på gymmet, får se om det blir att köra liiiiiiite ben bara för att testa hur det känns och sen köra överkropp istället.
Kl 15 är det UFC på Gammliavallen och vi får se om jag blir ensam eller om det dyker upp några fler södra-tjejer.
Det är även väldigt vackert väder ute, så man kanske måste ta sig ut och njuta av höstsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela