Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Inga är dålig på att skriva...

Publicerad 2012-04-12 14:12:21 i Efter operationen

Men, är det ingen som uppdaterat här medan jag verkar tagit några dagars ledighet?!
Det har varit fullt upp med mycket annat, jobbat, pluggat, tränat och sen har det ju varit påskledigt.

Jag har hunnit spela 2 träningsmatcher under den dåliga bloggningen.
Båda två har varit mot UFC P97, ett mycket spelskickligt lag med snabba, starka och tuffa killar.
Första matchen hade de förstärkning av några äldre killar och vi förlorade med 6-1.
Den andra matchen var en jämnare historia och vi ledde med 2-0 länge in i andra, men de gjorde 2 mål på våra misstag och matchen slutade oavgjort.

Jag fick göra 15 minuters inhopp under båda matcherna och det gick faktiskt riktigt, riktigt bra!
Jag är på gång!

Träningarna i veckan har varit superbra från min sida.
Knäet protesterar inte det minsta och fotbollstekniken börjar sitta mer och mer.
Det är så jäkla roligt med fotboll när allting funkar.

Ikväll är det näst sista träningen innan seriepremiären på söndag och som jag sagt förut.
2012 är Jempas år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela