Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Svaret på varför det är så få uppdateringar här på bloggen...

Publicerad 2012-04-25 12:38:57 i Vardag

Jag är ledsen över väldigt dålig uppdatering, men nu är det väldigt mycket!
Började som sagt på ATEA som innesäljare i måndags och det är mycket som ska in i huvudet, hur man ska fylla i, klicka här/klicka där, kolla där mm mm.
Så jag har tyvärr inte haft tid att uppdatera någonting...

Arbetstiderna är 8-17 och för det mesta så börjar träningarna 19.00, så jag hinner ungefär bara hem, laga mat, byta om och cykla iväg på träning.
När jag kommer hem är det fika, dusch och sen godnatt....

Därför blir det dåligt med inlägg här.. All tid bara försvinner.
Men jag tror och hoppas att när allting börjar falla på plats så kanske jag hinner med mer och orkar mer.
Nu har jag slocknat i soffan innan 22 varje kväll!

Håll ut, det kommer att bli bättre här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela