Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Till alla som är eller har varit korsbandsskadade!

Publicerad 2012-04-27 22:42:10 i Knäskadan

Ta er tid att kolla på denna video och inse att det går att komma tillbaka, 
förstå vilken resa du gjort, få lite extra motivation eller minns tillbaka och
kom ihåg hur duktig du har varit!



Jag känner mig otroligt stolt över mig själv efter att ha sett denna video
och verkligen insett hur många små steg på vägen man egentligen har
tagit för att nå sitt slutmål!
Och vilket slit man lagt ner för att försöka komma tillbaka till vardagen!

Jempa + 2012 = SANT!!!

Kommentarer

Postat av: ela

Publicerad 2012-05-03 18:39:25

Sjukt bra film! Kunde faktiskt inte hålla tillbaka tårarna när jag kollade på den (!) för den visar verkligen vilket helvete en korsbandsskada är men också vilken glädje framsteg i rehabiliteringen ger! Tack för uppmärksammandet av den, kanske snor den till min blogg med;)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela