Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

12 dagar kvar

Publicerad 2012-08-16 09:45:22 i Före operationen

Det känns bra, tiden går fort och håret på benen växer så att det knakar.

Ja, ni vet ju hur det är...
Inte ett endaste litet sår får finnas på eller runt omkring knäet.
Så ingen rakning av benen fram till operationen för att inte lyckas med någonting så onödigt som ett skärsår.
Egentligen så skulle jag kunna raka mitt vänstra ben, men då det eventuellt är så att de skulle ta hamstringsenan därifrån så vågar jag inte heller raka det benet...

Jag ska försöka att få ortopeden att ta patellarsenan från mitt redan opererade ben då min baksida fortfarande är otroligt svag.
Vill inte ha 2 helt förstörda baksidor!

Bättre med ett helt/frisk knä och ett sabbat, än två halvdåliga knän...
Gymmar, äter bra, sover och laddar med det jag kan för att vara så redo som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela