Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Bara en helg till i frihet

Publicerad 2012-08-24 15:49:51 i Knäskadan

Nu är det inte många dagar kvar tills jag får fixat mitt träben, bara en helg som med all sannolikhet går otroligt snabbt och sen en sista måndag på jobbet!

Det känns skönt att få göra bort det, men det känns också jobbigt på ett sätt.
Att återigen uppleva den där jävliga smärtan, att inte kunna sova som man vill, att få börja om att lära sig gå/cykla/springa.

Men fixar jag inte mitt knä nu så kommer det aldrig att bli som jag vill.. Jag kommer inte att kunna röra mig så fritt som jag önskar och vill.

Det kommer att vara många tuffa dagar, veckor och månader.
Men i slutet så hoppas jag verkligen att det var värt det!

Jag är laddad, men nervös!

Kommentarer

Postat av: AKA

Publicerad 2012-08-25 19:09:41

Känner igen känslan så väl. Laddad. Nervös. Snart snart. Du vet hur man gör tuffing!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela