Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Boda Borg

Publicerad 2012-08-12 22:18:05 i Pyssel

Då har också denna dagen gått.
Det blev många timmar på Boda Borg, äventyrshus med otroligt många utmaningar av olika slag.

Klättra, krypa, kräla, tänka, kasta, pussla, räkna och många andra sätt behövde användas för att klara av banorna.

Totalt så klarade vi 10 banor, vet inte riktigt hur många det var, men över 20 st tror jag iallafall.
Jag är ändå ganska nöjd med den poängskörden.

Jag har inte gjort någonting ogenomtänkt idag, huvudet har alltid fått tänka efter innan jag kastat mig in i något rum eller offrat kroppen i någon klängande uppgift.
Har inte känt av knäet speciellt många gånger under dagen och bilresan gick ganska bra.

Nu däremot så har det svällt, gör lite ont och pirrningarna i foten har kommit tillbaka.
Foten i högläge, en diklofenak och lite sömn på det här så borde det vara bra imorgon igen!

Helgen har varit fantastiskt trevlig.
Fullt ös dagarna i ända med min underbara familj, synd bara att inte storasyster kunde följa med, då hade det varit full pott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela