Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Leka lekar

Publicerad 2012-08-10 16:00:09 i Vardag

Äntligen fredag!

Ikväll ska jag bjuda en härlig vän på middag, sen får vi se vart kvällen hamnar.

Imorgon bitti åker familjen till Sundsvall för att "leka av oss" lite.
Vi ska besöka Boda Borg i Torpshammar, Himlabadet, IKEA och sen är nog den helgen slut.
Jag ska leka det jag kan på Boda Borg, men kommer nog inte att kasta mig in i de värsta cellerna där det är mycket hoppa klättra och krypa....

Helgen kommer säkert att gå väldigt snabbt, men det blir som en liten weekend!

Kommer nog inte att uppdatera speciellt mycket här, men återkommer med bilder efter helgen!

KRAM på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela