Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Osmidig kommentar....

Publicerad 2012-08-22 11:28:47 i Fotboll

.... från en lika osmidig människa som ni säkert kan lista ut vem det är då jag skrivit om denna person förut.


"Jaha Jempa, nu har du väl kastat fotbollsskorna i Umeälven för längesen?!"


Tack för den....

Jag har inte gett upp fotbollskarriären ännu,
jag har bara bestämt mig för att låta allting ta den tid det tar
och sen se vart det leder.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-08-22 22:03:22

Men fy fan vad dåligt sagt!! Blir så arg på sånna människor. Ett beslut att ställa skorna på hyllan ska komma från en själv när man är redo för det! Själv har jag en förebild som fyllde 40 nu i sommar och hon spelar och tillhör de bästa i laget och är allas "mamma".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela