Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

På frammarsch

Publicerad 2012-08-07 08:30:26 i Träning

När jag har ett mål att träna mot, då finns motivationen, orken, tiden, viljan och lusten där.

När jag inte har något mål, då kan jag lika gärna strunta i allt vad träning heter även fast jag vet hur bra jag mår av att träna.

Efter det att jag fick beskedet igår att operationen närmar sig, så gjorde jag ett riktigt bra pass på gymmet.

Mina muskler ska inte sätta stopp för en operation, jag ska förbereda mig på bästa sätt, vara bra tränad och ge mig själv de bästa förutsättningarna.

Det blir ett pass på gymmet ikväll också, ännu ett till bra!

Jag vill, jag kan, jag har styrkan och motivationen att fixa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela