Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Pysselsöndag

Publicerad 2012-08-19 22:26:50 i Allmänt

Ikväll har bloggen verkligen gjort rätt för sitt namn, jempaspyssel heter ju min sida och från första början så var det tänkt att jag skulle blogga om pyssel och idéer.
Men när korsbandsskadan dök upp, så blev det en skade-/rehabblogg.

Nu ska jag istället dela med mig av lite pyssel som jag hunnit med på kvällssidan.
Tvättat, dammsugat, gjort 2 olika sorters blåbärsdricka, mätt gardiner och tillsist klätt in en ful och tråkig skokartong i snyggt, blå/vitt mönstrat papper.
Allt sammans på bara några timmar.

Bilder på allt får ni i ett annat inlägg då blogg.se appen inte vill vara med.

Jobb imorgon, sista hela veckan innan sjukskrivning.
Lång sjukskrivning dessutom. Undrar hur jag ska klara detta?!

Godnatt och bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela