Resan tillbaka efter två korsbandsskador

Här läser ni om min resa tillbaka till ett aktivt liv efter 2 främre korsbandsskador, en meniskskada och kärleken till fotbollen.

Sjuk, nej tack!

Publicerad 2012-08-23 16:47:12 i Före operationen

Den j*veln som smittar ner mig med en förkylning eller den
som gör så att jag cyklar omkull,
den personen kommer INTE att vara populär hos mig!

Nej, men lite så känns det.
Har jag inte varit förkyld på 3 månader så skulle det kännas otroligt surt att bli det nu.
Tyvärr så känns risken väldigt stor för att jag skulle drabbas av någonting sånt då många kommer tillbaka till jobbet och drar med sig lite sjukdom. Skolorna börjar i veckan och då brukar det också cirkulera otroligt mycket förkylningar.

Jag måste vara frisk, måste vara fri från sår.
Det kan ju egentligen inte vara så svårt?!

Bara att hålla emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jempa

3/10 2010 främre korsbandet 16/2 2011 operation 21/6 2011 inre menisken 20/9 2012 operation 10/6 främre korsbandet igen Vid frågor, maila mig på [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela